Leuk dat je hier komt lezen.

donderdag 9 augustus 2012

Drie sap dagen?

Ja het is echt, we hebben inmiddels drie sapdagen achter de rug. Maar mensen wat is dat SMERIG!
De fruitsappen zijn goed te drinken. Niks mis mee. Maar dan de groente sappen. Het lijkt allereerst al op een smerige diarree en dan moet je het nog opdrinken ook. Of groene snot kan ook.
De kinderen lagen in een deuk als wij zaten te gruwen van het geen wij op moesten drinken. Het was best hilarisch. We hebben ze er aan laten ruiken maar zelfs dat vonden ze al te veel van het goede.
Maar we hebben het volbracht. En nu gaan we gewoon door maar dan anders.
We beginnen met een glas lauw water met citroen, dan nog een glas lauw water zonder citroen. En dan een fruit shake met daarin ook selderij. En dan de hele dag gewoon om tien uur thee en ik neem daar dan een kartonnetje bij van het cohen dieet.  Zo een cracker waar geen koolhydraten in zitten. Daar mag dan een geraspt appeltje op met zoetstof en kaneel wat warm gemaakt is in de magnetron. Maar onze appels waren op. Dus dat ging vandaag niet.
Tussen de middag heb ik twee crackers op met daar een twee eieren bij.
Om drie uur weer een droge cracker met thee.
En vanavond had anneke de beurt om te koken en zij had gemaakt: spinazie uit de wok met pfiladelpfia kaas met bieslook. En champignons. Wij namen er geen pen macaroni bij maar de andere wel. Smaakte goed en het was in ieder geval beter binnen te houden dan de groente sappen.
Alleen krijg ik van spinazie altijd binnen het halfuur diarree dus dat was nu ook het geval.
Maar dat kan geen kwaad.
We gaan nu door met een soort van Cohen dieet, dat is zonder koolhydraten. En eigenlijk moet je de juiste combinaties maken. Maar dat moet ik nog weer even gaan opzoeken, welke dat ook al weer zijn.
Maar de weegschaal gaf al wel aan dat ik afgevallen was, en hoeveel vertel ik pas maandag natuurlijk.


1 opmerking:

Joke Vermanen zei

Grote meid!!!! Zoals de kinderen dan zeiden, het klappen moet u er dan zelf maar bij denken.
En ik ben heel erg benieuwd wat de weegschaal aangeeft.
En ohja, Freddy wil ook drie dagen sapvasten. Wens hem maar vast succes dus...