Leuk dat je hier komt lezen.

maandag 22 februari 2010

Logeerpartij.

Vorige week woensdag jarig geweest. En gisteren het gevierd met de kinderen en kleinkinderen.
Na afloop zijn de drie jongens van Arike en Arne blijven logeren.
En ik viel natuurlijk gelijk met mijn neus in de boter. Vanmorgen om 6 uur stonden Joran en Sem in de huiskamer joepie te vermaken. Ik hoorde ze lachen, ingetogen, dat wel maar toch duidelijk hoorbaar.
Ze uiteraard hun bed weer in gestuurd. Maar toen rook ik het al, er had iemand in zijn luier gepoept! En ja hoor, dat was Joran. Dus ik zeg een beetje boos: waarom ga je niet gewoon even naar de wc? Zegt hij met een piepstemmetje: maarre het kwam al!
Nu ja, hem zijn luier uit gedaan en toch weer naar bed. En daar hebben ze met tussenpozen nog gelegen/gezeten enz tot 7 uur.
Toen ben ik mijn bed uit gegaan en gaan douchen. En timo kleedde zich ondertussen aan.
Daarna de andere twee en gingen we ontbijten.
Maar ja, het was feest! Regen!!!!!!!!!!!!!!!! Dus niet naar buiten!
En dat is voor deze jongens een ramp.
Ze hebben zich een hele tijd vermaakt met de grote ballen maar uiteindelijk sneuvelde mijn bos bloemen en toen was dat weer klaar.
Ik ben maar een tent gaan maken voor de eetkamer tafels. Daar had ik al eens gordijnstof voor gekocht bij IKEA. Dus dat kon ik nu dan mooi doen.
En zie hier het resultaat.

2 opmerkingen:

Joke Vermanen zei

Geweldig!!!!
Dat zal een hoop vermaak en plezier opleveren!

Anneke de Ruijter zei

Zo dat is nog eens een stoere tent zeg.
Mooie stof ook